پویش ها

پویش ها

همراهان عزیز؛ ســلام! سایت "پــویــش هــا" جـهـت مــعــرفــی کـتــاب هــای جــناب آقــای "اسماعیـل افشـار" تحت عنوان "پویش علمی در قرآن حکــــیم" راه اندازی شـده اسـت تا به مـخاطـبـیـن ارجمــند، عـینکـی تازه و رویکـردی مـــتفاوت تر از آن چــه کــه تـاکـنــون از کــتـاب آسـمانـی و راهـنـمـای انـسـان هـا داشتـه اند عرضه شود.
علاقه مندان عزیز در "پویـش ها" می توانند به بخش هایی از مطالب کتاب های منتشر شده توسـط مـحـقـق دسترسی داشته و از آخـریـن دست یافته های ایشان آگاه شوند.

آخرین نظرات

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

کوانتوم گرانشی و پیوستگی جهان هستی:

اسماعیل افشار | جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ب.ظ


Standard

به تازگی دانشمندان دانشگاه ملبورن، یک نظریه جدید به نام نظریه جاذبه کوانتومی ارائه کرده‌اند که براساس آن جهان از قطعات غیرقابل تقسیم ساخته شده است و ابتدای جهان هستی را به صورت کریستال‌هایی در نظر گرفته بود.

و این قطعات موزائیک‌هایی هستند که گرانش آنها را کنار هم نگه داشته است.


  • اسماعیل افشار

قرآن وتفکری درعجایب خلقت موجودات شفاف:

اسماعیل افشار | دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ق.ظ

خداوند تبارک و تعالی ملحدینی را که ادعامی کنند جهان هستی به صورت تصادفی شکل گرفته است ، مورد خطاب قرار داده و می فرماید :

{ این آفرینش خداست ؛ حال به من نشان دهید کسانی که غیرخدایند چه چیزی آفریده اند ؟}

( سوره مبارکه لقمان آیه 11)

انسان مؤمن به طور دائم نیازمند تفکر و تعقل در مخلوقات خداوند  می باشد تا بر یقین و ایمان خود بر این خالق عظیم بیفزاید .... چگونه خداوند این مخلوقات را آفرید و برایشان امکانات کسب روزی و ادامه حیات را قرار داد ؟ .... وما امروزه این مخلوقات شفاف را مورد بررسی و کنکاش قرار می دهیم تا با تفکر در آنها به تسبیح خداوند بلند مرتبه بپردازیم و بگوییم :

خداوند خالق هرچیز است و او بر هر چیز نگهبان است . ( سوره مبارکه زمر آیه 62)

خداوند برای برخی از مخلوقات اجزای شفافی قرار داده است تا از این طریق به آنها برای کسب غذا و دور کردن دشمنانشان کمک کند :

  • اسماعیل افشار