پویش ها

پویش ها

همراهان عزیز؛ ســلام! سایت "پــویــش هــا" جـهـت مــعــرفــی کـتــاب هــای جــناب آقــای "اسماعیـل افشـار" تحت عنوان "پویش علمی در قرآن حکــــیم" راه اندازی شـده اسـت تا به مـخاطـبـیـن ارجمــند، عـینکـی تازه و رویکـردی مـــتفاوت تر از آن چــه کــه تـاکـنــون از کــتـاب آسـمانـی و راهـنـمـای انـسـان هـا داشتـه اند عرضه شود.
علاقه مندان عزیز در "پویـش ها" می توانند به بخش هایی از مطالب کتاب های منتشر شده توسـط مـحـقـق دسترسی داشته و از آخـریـن دست یافته های ایشان آگاه شوند.

آخرین نظرات

خلا کوانتمی”پل کوانتمی” :

اسماعیل افشار | پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۹ ب.ظ


Standard

برخی از فیزیکدانان معتقد هستند که مقداری از تکینگ های جهان ما در هنگام انفجار بزرگ به وسیله یک خلاکوانتمی یا کرمچاله یا پل کوانتمی از یک جهان دیگر به این جهان انتفال یافته است.به این صورت که یک دروازه به وسیله این خلا کوانتمی ازیک جهان دیگربه جهان ما باز شده ودرهنگام انفجار بزرگ مقداری ازمواد آن جهان بصورت انرژی به جهان ما انتقال یافته است و جهان ما را از جمله ستارگان را تشکیل داده است.و بعد از ورود این مواد به جهان ، جهان ما با سرعت قابل ملاحضه ای گسترش و انبساط یافته است.

در آیات اول و دوم سوره الإنفطار نوشته شده است:

” إِذَا السَّمَاء انفَطَرَتْ ﴿۱﴾ وَإِذَا الْکَوَاکِبُ انتَثَرَتْ ﴿۲﴾”

 {آنگاه که آسمان ازهم بشکافد(در بعضی ازترجمه هاگسسته شود)﴿۱﴾وآنگاه که اختران پراکنده شوند ﴿۲﴾}

بر طبق تعدادی از نظریات فیزیکدانان هنگامی که عمر جهان به پایان برسد بعد از بیگ کرانچ یک انفجار بزرگ دیگر رخ می دهد و همانطوری که این آیه به انتهای جهان اشاره دارد دقیقا به ابتدای جهان نیز اشاره دارد که جهان ما از تکینگ یک جهان مرده دیگر پدید آمده است و بعد از شکافته شدن آسمان یعنی ایجاد خلا کوانتمی که باعث شکافته شدن فضا و زمان شد تکینگ های آن ستاره ها را پدید آوردند و ستاره ها نیز بعد از ایجاد شدن انبساط یافته اند که انبساط جهان یک اصل تایید شده در نجوم و فیزیک است که توسط “ادوین هابل ” ستاره شناس آمریکایی کشف شد و قرآن دقیقا مرحله ایجاد خلا کوانتمی و بیگ بنگ را توصیف کرده است.

*منبع: کتاب پویش علمی درقرآن حکیم “جلدسوم” تالیف اسماعیل افشار صفحه ۹ انتشارات ابن سینا

  • اسماعیل افشار

خلا کوانتومی

نظرات  (۱)

سلام جناب آقای افشار. قبلا از  هرچیزی از زحمات شما تقدیرو تشکر میکنم. مطالب جالب و قابل تامل اند. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی