پویش ها

پویش ها

همراهان عزیز؛ ســلام! سایت "پــویــش هــا" جـهـت مــعــرفــی کـتــاب هــای جــناب آقــای "اسماعیـل افشـار" تحت عنوان "پویش علمی در قرآن حکــــیم" راه اندازی شـده اسـت تا به مـخاطـبـیـن ارجمــند، عـینکـی تازه و رویکـردی مـــتفاوت تر از آن چــه کــه تـاکـنــون از کــتـاب آسـمانـی و راهـنـمـای انـسـان هـا داشتـه اند عرضه شود.
علاقه مندان عزیز در "پویـش ها" می توانند به بخش هایی از مطالب کتاب های منتشر شده توسـط مـحـقـق دسترسی داشته و از آخـریـن دست یافته های ایشان آگاه شوند.

آخرین نظرات

هاله چیست؟

اسماعیل افشار | جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۹ ب.ظ


Standard

تا به حال احساس کرده اید که بدون اینکه کسی را بشناسید احساس خوبی به او دارید. این موضوع به هماهنگی طیف هاله ها مربوط است.

هاله یک حوزه الکترومغناطیسی است که بدن را احاطه کرده و از آن محافظت می کند.سیگار، مشروبات الکلی و مواد مخدر، هاله را بسیار آسیب پذیر می کنند. هاله با روش «عکسبرداری کرلیان» قابل مشاهده است.


هاله انسان، توسط چاکراهها ایجاد می شود.

مجموعه چاکراهها مانند یک رنگین کمانِ متشکل از ۷ رنگ است که هر چاکرا، طیفی از این رنگین کمان را تداعی می کنند. زمانی هاله کامل و متعادل است که هر ۷ رنگ این مجموعه حضور داشته باشند.



هاله همانند یک تخم مرغ، اطراف بدن را احاطه کرده است. از لکه های هاله می توان به بیماری شخص پی برد. مکانهای مختلف بدن، هالهِ مخصوص به خودشان را دارند. مواد هم می توانند امواج را نگه دارند. در مکانهای محصور، سطح انرژی بطور خاصی بالا می رود. و این موضوع در مورد بچه های کوچک بسیار اهمیت دارد. حضور فیزیکی والدین یا هر کسی که حمایتشان می کند، باعث می شود که احساس آرامش کنند و بدین ترتیب چاکراهها ریلکس و باز می شوند.
به تجربه ثابت شده که رژیمهای غذایی سالم ـ ورزش ـ مثبت اندیشی ـ خیرخواهی ـ نوعدوستی ـ نماز و روزه ـ دعای خیر در حق دیگران و مدیتیشن، باعث باز شدن چاکراهها تا حدود ۳ برابر، فعالتر شدن نادیها، کمک به بیداری کندالینی و تقویت هاله انسان می شود.

*منبع: کتاب پویش علمی درقرآن حکیم “جلد اول” تالیف اسماعیل افشار صفخه ۲۴۹ انتشارات ابن سینا

  • اسماعیل افشار

هاله چیست؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی