پویش ها

پویش ها

همراهان عزیز؛ ســلام! سایت "پــویــش هــا" جـهـت مــعــرفــی کـتــاب هــای جــناب آقــای "اسماعیـل افشـار" تحت عنوان "پویش علمی در قرآن حکــــیم" راه اندازی شـده اسـت تا به مـخاطـبـیـن ارجمــند، عـینکـی تازه و رویکـردی مـــتفاوت تر از آن چــه کــه تـاکـنــون از کــتـاب آسـمانـی و راهـنـمـای انـسـان هـا داشتـه اند عرضه شود.
علاقه مندان عزیز در "پویـش ها" می توانند به بخش هایی از مطالب کتاب های منتشر شده توسـط مـحـقـق دسترسی داشته و از آخـریـن دست یافته های ایشان آگاه شوند.

آخرین نظرات

موجودات فرازمینی هوشمند:

اسماعیل افشار | يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۵۲ ب.ظ


Standard

قل لا یعلم من فی السموات والأرض الغیب إلا الله وما یشعرون أیان یبعثون

[بگو کسانی که در آسمان ها و زمین هستند، غیب نمی دانند جز خدا، و نمی دانند کی برانگیخته می شوند] نمل (۶۵)

در این آیه صحبت از مخلوقاتی است که مانند انسان ها پس از مرگ، در روز حشر سر از خاک بیرون می­آورند و در پیشگاه خداوند برای قضاوت در مورد اعمالشان حاضر می شوند.

” إن کل من فی السموات والأرض إلا آتی الرحمان عبدا- لقد أحصاهم وعدهم عدا- وکلهم آتیه یوم القیامة فردا “

تمام کسانی که در آسمان ها و زمین هستند، بنده اویند (۹۳) خداوند همه آنها را احصا کرده، و به دقت شمرده است (۹۴) همگی روز رستاخیز، تک و تنها نزد خدا حاضر می شوند]. « مریم »

این آیه به اینکه آنها نیز «یعنی موجودات فرا زمینی یا آدم فضایی ها» بخاطر اعمالی که در طول حیاتشان انجام می دهند، مورد قضاوت قرار می گیرند، اشاره دارد.

در میان آنها افراد با ایمان وجود دارد و به تبع آن بی ایمان. صفاتی که در این آیه به آنها نسبت داده شده است از موجوداتی حکایت دارد، با درجاتی از تکامل (مساوی یا پایین تر از انسان به سبب اینکه انسان اشرف مخلوقات است) ذی شعور و دارای روحیه و اخلاق مسئول و جوابگو، دارای توانایی ای که ما آن را «منطق» می نامیم.

در این خصوص، تنها به دو مورد از نظریات امامان معصوم علیهم السلام و آیه (۲۴) سوره مبارکه اسراء بسنده می کنیم که :

(آسمان های هفتگانه و زمین و هر کس که در آنهاست، او را تسبیح می گویند.) اسراء(۲۴)

امام باقر(ع) خطاب به جابرین یزید فرمودند: «گویا تو گمان می کنی که خداوند فقط این عالم را آفرید و بس. و همچنین گمان می کنی که خداوند بشری غیر از شما نیافریده است، آری به خدا قسم ! خداوند هزار هزار عالم و هزار هزار آدم آفرید و تو در آخر این عالم ها و آدم ها هستی! ».

امام علی علیه السلام در این باب فرمودند: «این ستارگانی که در آسمانها هستند، شهرها و آبادی هایی هستند همچون شهرهای زمین، هر شهری از آنها با ستونی از نور (با شهرهای دیگر) پیوسته است» سفینه السجاد جلد ۳ ص۵۷۴٫

در دو کشور مکزیک و انگلستان، موجودات ماورای: «آدم فضایی ها» دیده شده و به اثبات دانشمندان فضاشناس رسیده است.

برای درک بهتر و آگاهی بیشترتان، کمی دقیق تر و ریزتر درباره یکی از آن موجودات فضایی که در مکزیک دیده شده بود صحبت می کنیم.

* اما قضیه چیست؟

بعد از دو سال بی خبری، سرانجام گروهی از دانشمندان فضاشناس، به این باور رسیده اند که موجود ناشناس مزرعه مکزیک، یک آدم فضایی است نه انسان !

خبر آن قدر عجیب و حیرت آور بود که بسیاری از سران کشورهای مختلف جهان، از انتشار آن امتناع کردند و ترجیح دادند تا مردم، حضور آدمک هایی از جنسی متغیر از خودشان را مانند همیشه فقط یک خیال باطل و نتیجه توهم انسان های زمینی تلقی کنند.

چرا که با درز خبر در ابعاد گسترده معلوم نبود که چطور باید به هراس و ترس مردم، بخاطر اثبات موضوعی که طی صدها سال، فقط دروغی بزرگ جلوه داده شده بود، پاسخ دهند. و کم کم مردم به اصل ماجرا پی بردند و به تدریج، خبر دهان به دهان میان مردم کره خاکی منتشر شد. (آدم فضایی ها میان ما هستند، همین جا، روی زمین) !!

به گزارش «پروفسور مائوسان» و گروه تحقیقاتی او، آنها آدم هایی با مشخصات عمومی زیر می باشند، (استخوان های بر آمده و پوست ظریفی که بدن بی موی او را پوشانده و سر مثلثی و چشمان وق زده که در نگاه اول هر کسی را می ترساند صدایی عجیب و جثه ای نحیف در حد و اندازه یک موش صحرایی، و بیشتر به آدم ناقص الخلقه شبیه است که البته دم هم دارد. مطلب جالب توجه اینست که DNA این موجود فضایی، با هیج مخلوق دیگری که متعلق به زمین است مطابقت ندارد و برای دانشمندان ناشناخته است.

کودک فضایی کشف شده، توانایی زندگی با حداقل اکسیژن را دارد و می تواند، ساعت های متوالی در زیر آب سَر کند. ماندگاری استخوان های او در برابر تغییرات آب و هوای و نبود اکسیژن بسیار بیشتر از موجودات زمینی است. پوستی خشک دارد که از او موجودی مومیایی ساخته که هیچگونه تغییر محیطی ای نمی تواند روی آن تاثیر داشته باشد. شکل دندان های بی ریشه موجود ناشناخته هم، شباهتی به دندان های یک انسان ندارد. مغز موجود قضایی، نسبت به جثه اش بسیار بزرگتر است به طوریکه بیشترین وزن بدن او، متعلق به مغزش است نه جثه نحیف و دُم درازش!!! ).

قرآن، نه تنها هستی موجودات فرا زمینی را به ما نشان می دهد، بلکه شعور آنها را نیز اثبات می کند.

*منبع: کتاب پویش علمی درقرآن حکیم “جلداول” تالیف اسماعیل افشار صفحه ۲۲۲ انتشارات ابن سینا

  • اسماعیل افشار

نظرات  (۱)

سلام. تفکر در اسرار و موضوعات علمی قران، باعث حیرت و شگفت زدگی آدم میشه. چقدر مطالعه موضوعات مختلف علمی، اون هم با رویکرد قرآن شیرین و جذابند. ممنونم از زحمات و تلاش عالمانه تون. یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی