پویش ها

پویش ها

همراهان عزیز؛ ســلام! سایت "پــویــش هــا" جـهـت مــعــرفــی کـتــاب هــای جــناب آقــای "اسماعیـل افشـار" تحت عنوان "پویش علمی در قرآن حکــــیم" راه اندازی شـده اسـت تا به مـخاطـبـیـن ارجمــند، عـینکـی تازه و رویکـردی مـــتفاوت تر از آن چــه کــه تـاکـنــون از کــتـاب آسـمانـی و راهـنـمـای انـسـان هـا داشتـه اند عرضه شود.
علاقه مندان عزیز در "پویـش ها" می توانند به بخش هایی از مطالب کتاب های منتشر شده توسـط مـحـقـق دسترسی داشته و از آخـریـن دست یافته های ایشان آگاه شوند.

آخرین نظرات

برتری مسیحیان نسبت به یهودیان :

اسماعیل افشار | پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۲ ب.ظ


Standard

«إذ قال الله یا عیسی إنّی متوفّیک ورافعک إلیّ ومطهرّک من الّذین کفروا وجاعل الّذین اتّبعوک فوق الّذین کفروا إلی یوم القیامة ثمّ إلیّ مرجعکم فأحکم بینکم فیما کنتم فیه تختلفون» آل عمران (۵۵)

[هنگامیکه خدا گفت: ای عیسی! براستی من فوت کننده تو و بالابرنده تو به طرف خودم و پاک کننده تو از کسانی که بی‌ایمانی ورزیدند خواهم بود، و کسانی که پیرو تو شدند را تا روز قیامت بالاتر از کسانی که به تو ایمان نیاوردند قرار می‌دهد. و در نهایت همه به طرف من برمی‌گردید و در مورد آنچه با هم اختلاف داشتید میان شما داوری خواهم نمود.]

آیه پیش‌بینی می‌کند که پیروان حضرت مسیح تا روز قیامت بالاتر از یهودیان خواهند بود.

این پیش‌بینی تا امروز درست درآمده است. و فاصله میان مسیحیان و یهودیان از نظر وسعت سرزمین و جمعیت و آمد و شدهای سیاسی و اجتماعی و غیره، خیلی زیاد است.

روشن است که یک فرد نمی‌تواند حدس بزند آینده چه می‌شود و مخصوصاً‌ وقتی یک دینی را از خود درآورده باشد هیچگاه نمی‌آید دین خود را در گرو چنین پیش‌بینی‌هائی بگذارد. روشن است که آینده‌نگری‌هایی این‌چنینی را، فقط خدا می‌تواند بکند.

*منبع: کتاب پویش علمی درقرآن حکیم “جلددوم” تالیف اسماعیل افشار صفحه ۱۹۶ انتشارات ابن سینا

  • اسماعیل افشار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی