پویش ها

پویش ها

همراهان عزیز؛ ســلام! سایت "پــویــش هــا" جـهـت مــعــرفــی کـتــاب هــای جــناب آقــای "اسماعیـل افشـار" تحت عنوان "پویش علمی در قرآن حکــــیم" راه اندازی شـده اسـت تا به مـخاطـبـیـن ارجمــند، عـینکـی تازه و رویکـردی مـــتفاوت تر از آن چــه کــه تـاکـنــون از کــتـاب آسـمانـی و راهـنـمـای انـسـان هـا داشتـه اند عرضه شود.
علاقه مندان عزیز در "پویـش ها" می توانند به بخش هایی از مطالب کتاب های منتشر شده توسـط مـحـقـق دسترسی داشته و از آخـریـن دست یافته های ایشان آگاه شوند.

آخرین نظرات

آسمان شبکه ای شکل !

اسماعیل افشار | پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸ ب.ظ

« وَ السماء ذات الحبک» ذاریات ـ ۷
در این آیه ، قرآن کریم در مورد بافت فلکی، سخن می گوید.

در قرن ۲۱ دانشمندان، دست به ساخت بزرگترین نرم افزار الکترونیکی زدند که بتواند، تصویری کوچک از فلک را ترسیم کند، و نتیجه حیرت آور بود. فلک به تارهای عنکبوتی، شباهت دارد. این بافت از بیلیون ها شاهراهِ به هم متصل، تشکیل شده است.
دانشمندان می گویند که این بافت ازمهمترین کشفهای فلکی تاریخ می باشد و جالب اینجاست که قرآن با کلمه «راه ها و چینها» به این موضوع اشاره کرده است.

پاک و منزه است خدایی که این فلک را آفریده و در مورد آن فرموده است.


[قسم به آسمان دارای چین ها و راهها] ذاریات ـ ۷

*منبع: کتاب پویش علمی درقران حکیم “جلداول” تالیف اسماعیل افشار صفحه ۲۷ انتشارات ابن سینا

  • اسماعیل افشار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی